پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6454
-
الف
+

محبوب‌ترین نقشم در «مختارنامه» بود

مریم بوبانی بازیگر سریال «دلدار» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

مریم بوبانی بازیگر سریال «دلدار» با شبکه آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر آنچه از بوبانی در فیلم و سریال‌ها دیدیم، مادرانه‌هایی است که هرکدام راوی یک شخصیت بودند. اما در میان کارهایش بازی در نقش «دُلهَم» سریال «مختارنامه» نقشی متفاوت در کارنامه کاری او است که خودش هم نسبت به آن احساس دیگری دارد. مهربانی‌ای که در نقش‌های مریم بوبانی می‌بینیم، ویژگی خود واقعی او است که گفت‌وگو با ایشان را دلنشین کرده است. به بهانه حضور این بازیگر در سریال «دلدار» به سراغش رفته‌ایم و با وی گفت‌وگو کردیم:

خانم بوبانی؛ شما مادرنه‌هایی متفاوتی را بازی کردید که شاید به کمتر بازیگر زنی این فرصت داده شده است که چندین نقش متفاوت از مادر را بازی کند. 

بله. برخی اوقات می‌شنوم که نقش‌هایم تکراری شده است اما به نظرم به اندازه تمام مادرهای دنیا می‌شود نقش‌های مادر را متفاوت بازی کرد و اتفاقا نقش مادر نقشی است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود. من خوش شانس هستم که احساسات و عواطفم را می‌توانم با نقش مادر نشان دهم. 

شما در «دلدار» نقش "طاهره" مادری که متوجه می‌شود پسرش قاتل و دخترش گرفتار ماجرایی شده است را بازی کرده‌اید. کمی از تجربه بازی در سریال «دلدار» را بگویید. 

سریال «دلدار» از آن دست از سریال‌هایی بود که عشق را خوب نشان داد. عشق زن به مرد، مادر به فرزند ، پدر به فرزند و آدم‌ها به یکدیگر را. بهزاد فراهانی بعد از این که در سریال می‌فهمد آرش پسرش را کشته است دلش برای آرش هم می‌سوزد و این نشان دهنده این است که آدمی ذات پاکی دارد که نباید آن را کمرنگ کند. من هم به عنوان مادر باید سعی می‌کردم فرزاندانم را به درستی راهنمایی کنم. مراقب دختر و پسرم باشم و برایشان تا آخرین نفس به شیوه خودم بجنگم. واقعیت این است که مادر بودن بسیار سخت است و من بعد از این همه نقشی که از مادر بازی کردم نتوانستم عمق بزرگی مادر را درک کنم. 

خانم بوبانی بهترین نقشی که بازی کردید چه بود؟

برای من هر نقشی در جایگاه خودش ارزشمند است اما فکر می‌کنم مردم همیشه نقشم در مختارنامه را بسیار دوست داشتند و هربار که مختارنامه و صحنه‌های دلهم پخش می‌شود مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرند همچنین باید بگویم که من خودم شخصیت دلهم را بسیار دوست داشتم. آن صلابت، آن قدرت و شجاعت این زن را که از همه چیز خود در زندگی می‌گذرد و بعد بیابان‌گرد می‌شود و در نهایت در مواجهه با مختار استارت عمل بزرگی را می‌زند خیلی دوست داشتم. مختار قصد انجام قیام داشته اما در حقیقت این زن است که او را راهی می‌کند. این برای من خیلی اهمیت داشت و به نظرم زن قدرتمندی است و آن چیزی که در قصه مختار او را جذاب می‌کند همین قدرت اوست.

حرف پایانی...

از مردم عزیز می‌خواهم که این روزها بیشتر قدر سلامتیشان را بدانند و مراقب خودشان و دیگران باشند. 

مصاحبه اختصاصی آی‌فیلم با مریم بوبانی

(مصاحبه کننده: هانیه خاوری)

 

نظر شما
ارسال نظر
حسن باقری پور

من علاقه زیادی به فیلم‌های تاریخی واسلامی دارم. ولی سریال مختار نامه با بازی بی نظیر فریبرز عرب نیا این علاقه را در من 2 صد چندان کرده ضمن اینکه از تلویزیون میبینم تمام قسمتها هم دانلود کردم از این فاصله تبریک بی نهایت به آقای میر باقری مب/فرستم وقت و جا برای حرفهایی دیگه نمانده فقط از تمامی عوامل همه وهمه تشکر وقدر دانی خودم را اعلام میدارم بخصوص اینکه آیفیلم قسمت‌هایی از سریال وگفتگو و پشت صحنه های سریال را هم در معرض دید بازدید کنندگان گذاشته است شبتون ببخیر وبا آرزوی موفقیت برای همه عزیران